2010年10月13日 星期三

Exceedingly, Abundantly

2009/7/13 上午 10:20:53
喜歡這首英文詩歌。
天父愛我,我也愛祂!
 
Exceedingly, Abundantly
@2001 Heaven’s Heartstrings Music

Exceedingly, abundantly so much more than I ask
My God is able to do anything
Oh, how I love You, my King

When I am temped, when I am sad
I go to my Father
He makes my heart glad
Goodness and mercy, they follow my path
And I’ve overcome by the blood of the Lamb

I have been broken and yes I have failed
But my Father loves me
I remember the nails
And just like my Jesus I have been raised
To walk in His fullness and stand in His grace

Exceedingly, abundantly so much more than I ask
My God is able to do anything
Oh, how I love You, my King
 
極其豐盛地
超過我所求的
我的神能夠成就任何的事
喔,我愛你,我的王
每當我受試探,每當我難過時
我就到天父面前
祂就使我的心歡喜
美善和憐憫跟隨著我所行的路徑
藉著羔羊的血,我已經得勝

我是破碎的,是的,我跌倒了,
然而,我的天父愛我
我想起那釘痕
正如耶穌一般,我已經復活
要行走在祂的豐盛和祂的恩典中

極其豐盛地
超過我所求的
我的神能夠成就任何的事
喔,我愛你,我的王

沒有留言:

張貼留言